Erzsébet-tábori élményeink

A tanévet a június 20 – 24-ig tartó napközis táborral zártuk. Az Erzsébet Alapítvány által támogatott tábor sokszínű programot kínált a gyerekeknek.

A felsősökkel első nap túrázni indultunk a Bakonyba. A terv szerint  a Cuha-patak völgyében kirándultunk volna, ehhez képest egy hosszabb útvonalon jutottunk el Vinyére, az ebédünk helyszínére. 12 km gyaloglás után jólesett a langalló és a jégkrém. A második nap Sárváron az Arénában jártunk, ahol délelőtt moziztunk, majd délután a sportolás került előtérbe. Kipróbáltuk a fallabdát, tekéztünk, kosaraztunk, kézilabdáztunk és fociztunk. Két nap is strandoltunk, egyszer Mesteriben, majd a Balatonon is. Egy napot az iskolában töltöttünk, ahol színes programok közül válogathattunk. Az ügyesebbek kézműveskedtek, voltak kártya partik, társasjátékozás, ping-pong bajnokság, foci, kézi. Dr. Balásné Rozs Etelka köredzésre hívta a gyerekeket. Meghívásunkat elfogadta Molnár Dávid lovasíjász világbajnok, aki kis tanítányaival bemutatót tartott erről a sportról. Az íjászkodást a gyerekek is kipróbálhatták. A hetet értékelés és apró ajándéktárgyak osztása zárta, illetve mindenki megkapta az Erzsébet logós sapkáját is emlékbe.

Az alsósoknak is mozgalmas volt ez a hét. Meglátogatták Sümegen a várat, egy másik nap jót játszottak, strandoltak Mesteriben. Ők is sportoltak Etelka nénivel és a Sárvár Arénában is. Ügyesen íjászkodtak az iskola udvarán, játékos ügyességi akadályversenyen vettek részt az iskolában. Utolsó nap Kőszegen kirándultak. Megtekintették a Bechtold István Természetvédelmi Látogatóközpontot, majd birtokba vették a közeli játszóteret. Sétát tettek a gyönyörű Chernel-kertben, amelyben madárvédelmi mentőközpont üzemel. Barangoltak a gólyalabirintusban, majd jó étvággyal fogyasztották el az ebédet a közeli étteremben.

Élménydús hetet zártunk, reméljük, a jövőben is ilyen népszerű lesz táborunk.